slide show

follow me on instagram @alicejul






Jul på Mio #1

bilderna är pressbilder från Mio
 
Mio har laddat upp med en hel del fina saker inför julen! Här ovan ser ni två bilder och även några av mina favoriter av deras kommande produkter. Jag fastnade verkligen för glöggmuggen, tycker den är så söt! Jag kan knappt vänta tills allt kommer i butik och man bara kan gå runt och mysa. Det är inte ens oktober än men snart borde det vara dags, fast egentligen tycker jag det kan vänta till november. Köper jag en ny julfilt eller tomte nu, vart ska jag ha den fram tills det är dags att ta fram allt i december? Vad tycker ni, när "bör" butiker plocka fram julen?


Anna

Mycket fint kommer det på Mio i år!
Julen tycker jag borde komma fram i mitten / slutet utav oktober i affärerna. :)


blogg: http://fruivarssons.blogg.se





kom ihåg mig?