slide show

follow me on instagram @alicejul






Ikea jul 2017

bilderna i inlägget är pressbilder från IKEA
 
Som jag har väntat och äntligen har ikea släppt sina pressbilder inför den kommande julserien! Bilderna ser såå mysiga ut men jag hittade inget som jag verkligen vill införskaffa. Jag har inte lyckats hitta några juldoftljus? Kanske har dom inte med några i kollektionen eller så är jag dålig på att leta. Hela presstidningen hittar ni här om du är sugen på att se fler produkter och priser. Jag fastnade iallafall för dom genomskinliga julgranskulorna och dom hade även någon söt tomte som gärna kan få bo i mitt rum under julen.


Jul, Strålande Jul

Väldigt vackra bilder, men saknar rött i färgskalan. Om det inte vore för adventsstjärnan (som knappt syns) kunde den sista bilden lika gärna varit tagen i februari.


blogg: http://julstralandejul.blogspot.se





kom ihåg mig?