slide show

follow me on instagram @alicejul






All I want for Christmas - Movie

 
Hur kan jag har missat att den här filmen kommer i år? Filmen är executive produced av Mariah Carey och det är även hon som är berättarrösten. Såklart finns hennes hit All I want for Christmas is you med i soundtracket till filmen. Filmen handlar om Mariah som mest av allt önskar sig en hund av tomten i julklapp. Jag tycker filmen verkar hur mysig som helst och vem önskade sig inte ens hund i julklapp när man var mindre? Den här kommer jag helt klart se!
Filmen släpps 14 november på Blu-ray, DVD och andra digitala tjänster.


Ulrika

Men åh! Vad kul, vill jag se! (Eller, barnen då.....) Tack för tips!

Jul hos Linda

Nämen, den verkar ju urmysig! Jag har också helt missat detta :)


blogg: http://julhoslinda.blogg.se





kom ihåg mig?