slide show

follow me on instagram @alicejul






Yankee Candle Julkalender

bilder från yankeecandle
En av alla dessa julkalendrar som jag vill ha lite extra är de från Yankee Candle. Som jag har förstått så säljs båda i år och hur nice hade det inte varit att varje dag få öppna en lucka innehållande ett ljus som luktar jul? För enligt mig så har Yankee Candle de bästa doftljusen, speciellt deras julutbud är bäst. Den med kransen innehåller 24 stycken värmeljus + en hållare. Den som är som en bok innehåller 12 värmeljus och 12 stycken votivljus samt en ljushållare. Dom går att köpa lite överallt, testa att googla Yankee Candle julkalender.


Emma - Mitt magiska vinterland

Yankee Candle-ljusen luktar verkligen gott! En sådan kalender skulle vara roligt att ha. :)


blogg: http://mittmagiskavinterland.blo.gg/





kom ihåg mig?