slide show

follow me on instagram @alicejul






The Body Shop jul

Frosted Berries / Frosted Plum / Vanilla Chai
Varje år släpper The Body Shop tre limited edition juldofter och jag brukar alltid önska mig en bodybutter av min favorit i julklapp. Förra året var min favorit Vanilla Chai som jag faktiskt har lite kvar av. I år siktar jag på Frosted plum som varit med tidigare men den solde slut på direkten i min butik och jag blev utan, tur då att den kommer tillbaka. Även frosted berries kan jag tänka mig luktar gott då den luktar Hallon, tranbär och svartvinbär. Jag älskar även att alla dofterna i år kommer i ett klot innehållande Shower Gel 60ml, Hand Cream 30ml, Sugar Scrub 50ml och Body Butter 50ml.


Jul hos Linda

Jag har fortfarande kvar av min body butter i Frosted Plum, men tror jag ska satsa på en handkräm :) De är perfekta att ha i handväskan, och jag lyckas alltid tappa bort dem så jag är alltid i behov av fler...


blogg: http://julhoslinda.com/





kom ihåg mig?