slide show

follow me on instagram @alicejul






Dags att börja planera

Nu böjade det bli dags för mig att börja planera min julkalender på minA bloggAR (då jag har två i år). Ni som läst min vanliga blogg (alicelindstrom.se) tidigare har nog koll på att jag varje år, sedan 2011, haft en julkalender. De senare åren har jag haft en lucka varje advent fram till julafton med en spännande tävling. Du hittar de tidigare åren här: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016Nu börjar det bli dags för mig att planera den, få ihop luckorna som jag gör helt själv från grunden, kontakta företag osv. Är du ett företag och vill vara med, släng iväg ett mejl till [email protected] eller är du en läsare som känner att du har en idé på något som kan gömma sig i en lucka, lämna gärna en kommentar.
 
Nu när jag har två bloggar är planen att luckan kommer att öppnas på alicelindstrom.se men jag kommer samtidigt att lägga ut en länk här så alla julläsare också kan vara med och tävla. Hur bra?
 


Julia

Så mysigt! Har kollat på dina inlägg från december så fina och stämningsfulla bilder!! Skulle vara kul om du kunde göra lite fototips för att fota mysiga julbilder!

Svar: Vilken bra idé! Dock har jag inte så mycket typs, men ska fundera på det :)
Alice Lindström


blogg: http://devote.se/jfalten





kom ihåg mig?