slide show

follow me on instagram @alicejul






Dags att beställa hem

Det börjar bli på tiden att beställa från eBay, Wish och liknande sidor för att hinna få hem alla julsaker innan första advent. Jag började för några veckor sedan två julsockar (såna man har på fötterna) samt en lite mugg. Jag har även nyligen beställt hem de på bilden nedan. Socke som kommer i en triangelform som man kan hänga i granen, tyckte den var så galet söt! Och ett trepack med julstrumpor, söta alla tre. Jag tror att dom är lite åt det mindre hållet så dom rymmer nog inte så mycket, men dom är säkert fina att hänga i granen eller på väggen. Har du köpt något juligt nyligen? 
 
 
Jag undrar lite vilken sida använder du för att handla billigt? Jag handlar nog endast på eBay då dom alltid tar paypal (säker betalning utan att ange kortnummer osv) och för att frakten är betydligt snabbare än Aliexpress, Wish osv. Det går även att beställa samma varor från Europa, det brukar då kanske kosta en tia extra och man har varan ofta inom en vecka.







kom ihåg mig?