slide show

follow me on instagram @alicejul






Julfilmer #1

 
Jag äääälskar julfilmer och har väldigt dålig koll på vilka filmer jag faktiskt sett. Jag kommer i två inlägg att tipsa er om julfilmer. Kanske har du sett de flesta redan men är du på jakt efter en film så kolla gärna igenom listorna. Först ut är de julfilmer som finns att se på netlix:
 

A Christmas Prince

A Very Murray Christmas

Jack Frost

A wish for Christmas

Angels in the Snow

Deck the halls

I’ll be home for Christmas

 

Arthur och julklappsrushen

How Sarah got her wings

Once upon a holiday

Marry Kissmass

The Spirit of Christmas

Polarexpressen

The night before

 

De översta har jag inte sett tidigare (tror jag) och planerar att se i år. De undre har jag sett. Som ni ser har jag en hel del julfilmer att se i jul och det gör mig gladis! Har du ett tips på en annan julig film som jag missat får du väldigt gärna lämna en kommentar!








kom ihåg mig?