slide show

follow me on instagram @alicejul






Dag 30 – Hur min julafton kommer att se ut

Min julafton kommer i år att se väldigt lik ut som tidigare år men den enda skillnaden på personer. Morgonen börjar med att jag vaknar och äter frukost framför TVn och öppnar några julklappar. Sen fixar jag mig och vid tio kommer min farmor för fika. Tråkigt nog inte min farfar som gick bort tidigare i höst, det blir första julen i mitt liv utan han. När hon åker vid ett blir det lunch och sen fritt fram till maten. I år kommer min moster och hennes man + min morfar till oss för julmiddag. Efter middagen är det paketöppning och sen brukar vi i familjen se en julig film. Berätta gärna hur din julafton ser ut i en kommentar!
 
OJOJ vad november har gått fort, det här är det sista December Countdown inlägget och imorgon går vi in i DECEMBER!!!
 







kom ihåg mig?