slide show

follow me on instagram @alicejul






Gunrys jultvålar

 
Äntligen har även Gunry gått ut med sina jultvålar för i år och inte nog med att det är nya dofter så är även flaskorna nya. Dom känns betydligt med lyxiga än tidigare års som har varit deras "standard". Jag har varje år köpt minst en tvål från Gunrys julkollektion och ser fram emot att lukta på årets nya dofter. Deras Winter Edition, som dom själv kallar det, finns i dofterna Frosted Clementine, Sparkling Lily och Pine & White Mint. Från och med vecka 45 kommer du att kunna hitta dom i din vanliga butik. Jag tror nog att Frosted Clementine kommer bli min favorit. Sparkling Lily låter lite mer åt det blommiga hållet och om inte Pine & White Mint luktar julgran så känns den inte speciellt julig heller, mer vinter i min smak.
 




Jul, Strålande Jul

De ser ju riktigt lyxiga och fina ut. Jag brukar också köpa deras jultvålar. Blir ju så festligt och så brukar de ju dofta så himmelskt gott.


blogg: http://julstralandejul.blogspot.se





kom ihåg mig?