slide show

follow me on instagram @alicejul






Vad du gör göra med priset #2

Den andra luckan är ju i samarbete med två företag. Jag har redan visat vad man kan göra med det ena presentkortet. I det här inlägget tänkte jag tipsa om vad du kan göra med ett presentkort värt 300kr på matsmart. Precis ett sånt jag tävlar ut i lucka 2 (länk).
 
Jag har själv klickat hem mat från matsmart och jag älskar det! Priset är ofta kring 50% av vad varorna kostar i butik och det är enkelt att hitta det man söker. Jag klickade bland annat hem flingor, glögg, torkad frukt, choklad och popcorn. Det skulle vara hur smart som helst att göra en beställning på matsmart nu inför jul då det är så mycket som ska köpas in till julbaken och julmaten. Vinner du och du känner inte för att behålla presentkortet själv så är det en superbra julklapp. För vem vill inte beställa hem mat för 300kr?
 







kom ihåg mig?