slide show

follow me on instagram @alicejul






Vad du gör göra med priset #1

De flesta av er som läser här har nog koll på vad priset i lucka två är. Två presentkort. Vad kan man köpa för dessa presentkort kanske du tänker. I det här inlägget tänkte jag visa ett exempel på vad du kan göra för det ena presentkortet som är från caseapp och är värt 300kr. Är du sugen på att vara med och tävla så hittar du lucka 2 HÄR.
 
Du antingen designa ditt egna skal eller välja ett av de färdigdesignade. Här nedan är en bild på mitt egendesignade skal. Jag ville göra ett skal med en bild från Australien där jag var i augusti så det blev en bild på en vild koala som jag fotade. Jag är supernöjd! Ett skal tycker jag är en perfekt present till vem som helst. Du kan själv välja vilken bild du vill använda, eller varför inte ett kollage? En bild på hela familjen är en fin present till en familjemedlem. En bild på en persons hund till din svärmor. Eller varför inte en bild på dig och din bästis till din bästs? Ett skal är verkligen en julklapp som passar alla!
 







kom ihåg mig?