slide show

follow me on instagram @alicejul






Andras julkalendrar

-inlägget innehåller adlinks-
Första december, woohooo!! Det betyder inte bara att vi lämnat november och gått in i december, utan även att det är dags att öppna första luckan. Många företag och bloggare har julkalendrar/adventskalendrar på sina bloggar/sidor och här har jag samlat ihop några jag hittat. 
 
Bloggares julkalendrar med tävling
Alice Lindström (jag) - adventskalender med en lucka varje advent
 
Bloggares julkalendrar
Sofies bok blogg - julkalenderbloggstafett med ett boktips hos en ny bokbloggare varje dag
JohannaEwa - juliga inlägg varje dag fram till julafton
Emma - tips inför julen och roliga juliga inlägg varje dag
 
Företags julkalendrar med tävlingar/erbjudanden
Nelly - en lucka varje dag fram till julafton med rabatter
NAKD - ny erbjudanden varje dag fram till julafton
Yves Rocher - nya erbjudanden varje dag
Ahlens - en ny nedsatt produkt varje dag
NordicFeel - erbjudanden och kampanjer var dag
Hemtex - nytt erbjudanden varje dag
 
Har du en egen kalender och vill stå med i listan? Lämna en kommentar så lägger jag in dig!
 


Johanna Berglund

Jag har en julkalender på min blogg, men den innehåller inga tävlingar utan återspeglar bloggens naturliga innehåll men i en juligare tappning :P


blogg: http://www.johannaewa.se/
Sofies bokblogg

Jag har en julkalenderbloggstafett med ett boktips hos en ny bokbloggare varje dag. :)


blogg: http://sofiesbokblogg.se
Emma

jag har en julkalender på min sida iår med massor av tips inför julen och roliga juliga inlägg


blogg: http://www.julaftonsmorgon.se





kom ihåg mig?