slide show

follow me on instagram @alicejul






Senaste året

Det hände inte så mycket speciellt i mitt liv fram tills i sommras. Den 12/7 hämtade jag och min kille vår lilla valp. En Cavapoo med namnet Lilo. Hon är verkligen det sötaste som finns och jag ser fram emot att få spendera de kommande jularna med en hund. I skrivandets stund är hon drygt 4 månader.
 
 
För drygt två veckor sedan flyttade jag och min kille ihop. Vi flyttade båda ut från våra föräldrar och in i en superfin lägenhet. De senaste två veckorna har gått åt att skruva ikeamöbler, packa upp lådor och fixa. Jag ser verkligen fram emot en jul i den här lägenheten. Börja om helt från början med att köpa julpynt, välja färgscheman och att baka i det nya köket. Wohoo hoppas ni är lika taggade som mig!
 
 
Jag måste även slänga in denna söta bild på min sambo och vår Lilo. Följer du min vanliga instagram har du redan sett den, @alicelindstroom.
 







kom ihåg mig?