slide show

follow me on instagram @alicejul






100 dagar kvar

 
 
HEJ!!! nu slår jag upp portarna till ännu en julsäsong. Detta blir min tredje säsong som julbloggare och jag har nog aldrig varit lika taggad. Det känns som att mycket släppts tidigare i år och att jag är lite efter, men vi kör på i fullt ös!! 100 dagar kvar till dopparedagen och närmare 200 dagar sedan ni hörde från mig på denna bloggen sist. I nästa inlägg tänkte jag därför berätta lite kort om det som ändrats i mitt liv, vänta ni bara!! 2 stora nyheter!!
 
Hur kommer denna säsong läggas upp??
Joo jag tänkte köra på som vanligt med inlägg om årets smaker, julklappstips, recept, julspaningar mm. Det känns lite tråkigt att göra en december countdown i år igen, kanske kommer jag på något annat i november. Har du tips?







kom ihåg mig?