slide show

follow me on instagram @alicejul






Julklappstips?

Är du en av många som redan börjat spana efter julklappar? jag har inte riktigt kommit igång med årets julklappstips-inlägg, men dom kommer! Behöver du lite inspiration redan nu så rekommenderar jag dig att spana in min kategori julklappstips, där finns mängder av tips som jag publicerade förra året.
 
Här nedan klistrar jag in ett inlägg från ifjol med ideer på stocking stuffers. Jag hoppas att länkarna fortfarande funkar!
-innehåller adlinks-
1. Hairtie  /  2. Settingspray  /  3. Earrings  /  4. Bracelet  /  5. Nailpolish  /  6. Sunglases  /  7. Perfume  /  8. Beautyblender  /  9. Cardholder  /  10. Kitchen-ware  /  11. Earphones  /  12. Tan mousse  /  13. Cap  /  14. Coasters  /  15. Waterbottle  /  16. Lipstick  /  17. Razor blade   /  18. False lashes  /  19. Beanie







kom ihåg mig?