slide show

follow me on instagram @alicejul






10 saker jag vill göra i december

Jag såg på Celines blogg att hon hade gjort ett inlägg med 10 saker hon vill göra i december och jag tänkte sno hennes ide rakt av och lista tio saker jag vill göra under december månad.
 
1. Se en gammal julkalender. Förra året såg jag Sunes Jul och i år tänkte jag se någon annan. Jag har varit sugen på att se Håkan Bårkan men hittar ingenstans att se den :(( Såklart kommer jag att ge årets en chans också.
 
2. Baka de tre kakor jag alltid bakar + testa en ny.
 
3. Baka mina jobbigt goda kanel och dadelbollar. Eller baka? det är mer att röra ihop och forma.
 
4. Testa olika glögger.

5. Storstäda mitt rum och badrum.
 
6. Klä julgranen.
 
7. Fota juliga bilder och publicera minst TVÅ juliga bilder på instagram.
 
8. Lyssna på julmusik.
 
9. Bära något glittrigt på nyår.
 
10. Njuta.
 
Skriv gärna ner 10 saker du vill göra i december!
 







kom ihåg mig?