slide show

follow me on instagram @alicejul






Årets nya Aladdin choklad

Aladdin är verkligen är julig chokladask hemma hos oss, även hos många andra med tanke på uppståndelsen som blev 2014 när trillingnöten försvann. Idag fredag har Marabou gått ut med "uppfräschningen" av asken inför den kommande julen. Denna gång blev det Tryffeln som fick säga adjö och istället välkomnar vi in Kakaokrisp som är en pralin fylld med nougatcremé och krispiga kakaonibs. Tryffeln var väl inte den viktigast pralinen i lådan så här gråts det inget. Spännande med en ny chokladbit, jag hoppas på att den är i mjölkchoklad så ingen annan i min familj äter den före mig.
 
Kakaokrisp kommer att finnas i både Aladdin- och Paradisasken, och de nya askarna kommer i butik under oktober 2017, med start vecka 41. Dock får jag vänta till 23e december innan jag får provsmaka, för det är då asken öppnas.


Jul, Strålande Jul

Åh nej tryffeln gillar ju jag! Den är ju en klassiker. Den nya låter visserligen god, men de kunde väl tagit bort någon jag inte gillar, haha!


blogg: http://julstralandejul.blogspot.se





kom ihåg mig?