slide show

follow me on instagram @alicejul






Tomteluvor från Estrella

bild från Estrella

Estrella är tillbaka med en gammal favorit och en sprillans ny nyheter i jul. Julostchipsen är tillbaka på hyllorna för tredje årets i rad och ska jag vara ärlig har jag aldrig testat dom då jag inte gillar ost speciellt mycket. Nyheten för i år är Tomteluvor. Först och främst tycker jag att formen på snacksen är riktigt söta och även förpackningen. Tomteluvorna är gjorda på majs och kryddas med fylliga smaker av ost, tomat, lök & gräddfil. Dom tror jag på och jag ska spana i butik när dom kommer vecka 44.



Mer%2520jul-Lillie

Mums! Det låter inte helt fel. Jag testade julost-chipsen förra året och de var goda! Smakade inte jättemycket ost faktiskt.


blogg: http://merjul.blogg.se/
Mer jul-Lillie

Vilket konstigt namn jag fick till där :)






kom ihåg mig?