slide show

follow me on instagram @alicejul






Tips på rabatter

Julen närmar sig och för mig och många andra innebär det att det börjar bli dags att fundera ut alla julklappar. Jag börjar gärna i tid för jag vill verkligen inte stressa de sista dagarna, jag njuter mycket hellre utav julen än att trängas på stan. I det här inlägget kommer jag med ett toppentips för alla oss som gärna handlar klappar till ett rabbaterat pris, jag menar, det är ju ändå samma vara. Något jag gärna köper till andra är skönhetsprodukter. Inte för att jag menar att dom behöver det utan för att jag vet hur glad jag skulle bli för något som en finare lotion, bodybutter, scrub eller liknande. Två av mina favoritföretag när det kommer till det är Yves Rocher och NordicFeel. Jag vill tipsa er om att du här hittar erbjudanden på Yves Rocher och erbjudanden på NordicFeel.
 inlägget är sponsrat







kom ihåg mig?