slide show

follow me on instagram @alicejul






Några frågor till er

 
Nu har jag drivit den här bloggen i lite mer än en månad, hur roligt? Statistiken går uppåt och jag är förvånad över att det är så många som kikar in här dagligen även fast det är så länge (i andras ögon) kvar till jul. Hur många julälskare finns det egentligen? Jag kan avslöja att det ligger över 15 färdiga inlägg i utkastet som är redo att publiceras. Perfekt om det inte släpps några juliga nyheter vissa dagar. Jag hoppas ni är nöjda med innehållet än så länge men jag har lite frågor jag skulle uppskatta om ni besvarade, allt för att ni ska få en bättre läsupplevelse.
 
1. Hur många inlägg är lämpligt om dagen såhär "innan jultiderna"? (det kommer att uppdateras oftare när vi kommer närmare.)
2. Är det något du saknar? Både i designen (bloggens utseende) eller i innehållet?
3. Finns det ett inlägg du önskar?
 
Tack till dig som tar dig tiden att lämna dina svar i en kommentar. 
 
Jag funderar på att göra någon typ av november utmaning, likt oktober utmaningen som jag sett flera bloggare göra under oktober månad. Jag har tänkt mig att varje dag publicera ett inlägg där jag svarar på en fråga, visar en bild på ett tema eller diskutera något. Vad tror ni?


Amanda

Såhär inför kan jag tycka det är ok med bara ett inlägg. Jag själv har inte helt kommit in i julstämningen än och hinner inte läsa bloggar så ofta.
Saknar inget, tycker din blogg är en av de bättre :)

Svar: Tack för ditt svar och tack för dina snälla ord! :)
Alice Lindström

Julia

Älskar din blogg och innehållet, perfekt mängd nu innan december månad! Skulle uppskatta att få fototips hur du gör för att få stämningen i dina bilder! (Är både foto och julälskare) men annars är din julblogg helt klart en av mina favoriter! <3

Svar: oj vad svårt att ge fototips. Jag tar typ bara bilderna utan att göra något speciellt ^^
Alice Lindström


blogg: http://devote.se/jfalten





kom ihåg mig?