slide show

follow me on instagram @alicejul






Juliga doftljus

(inlägget innehåller adlinks)    bilder från Lyko
Cinnamon Stick  /  Christmas Eve  /  Christmas Garland  /  Christmas Cookie  /  Snow in Love  /  Christmas Cookie (igen, insåg det nu hehe)  /  Christmas Memories
 
Jag älskar doftljus och speciellt under hösten och vintern och nog allra mest under julen. Jag såg att lyko hade ett helt okej utbud av doftljus från Yankee Candle så jag tänkte dela med mig av några av mina favoriter + andra som jag inte doftat på men kan tänka mig att dom är underbara. Min all time favourite är Chrismas Eve. Den luktar så mycket jul som det bara kan! Har du någor doftljus du rekommenderar? Lämna gärna en kommentar!


Jul hos Linda

Min all time favourite är Candy Cane Lane. Vet inte hur många sådana jag har bränt upp :) En lite tyngre men fortfarande god doft är Gingerbread. Sen finns det också en kryddig variant som jag gillar: Home sweet home (om jag nu kommer ihåg namnet rätt). Jag har faktiskt aldrig prövat Christmas Eve fastän den ju borde vara självklar!


blogg: http://julhoslinda.com





kom ihåg mig?