slide show

follow me on instagram @alicejul






HM jul

bilder från HM home
 
Jag älskar att flera och fler butiker börjar få in sina julprodukter i sortimentet. Här ovan ser ni några av produkterna HM home har fått in. Visst, det är mysigt att kolla på pressbilderna när dom kommer men man ser ju inte riktigt produkterna och jag vill gärna veta vilka färger dom kommer i, pris osv. Jag får se om jag köper något, planerar att besöka en HM home butik om ca en vecka, kanske lite för tidigt för dom att få in allt jul. Synd att jag inte har en butik närmare!



Anonym

Vi har äntligen fått en HM Home-butik i Göteborg. Ska bli jättespännande när de får in sitt julsortiment!

Mer jul-Lillie

Vi har äntligen fått en HM Home-butik i Göteborg. Ska bli jättespännande när de får in sitt julsortiment!


blogg: http://merjul.blogg.se/





kom ihåg mig?