slide show

follow me on instagram @alicejul






Börjar planera IKEA

 
På fredag öppnar IKEA sin julbutik men om lagertillgången visar rätt så har min IKEAbutik redan börjat få in de mesta av julsakerna. Ifjol var jag på tok för sen med att besöka en butik, så flera av grejerna jag ville köpa var slut. I år däremot tänker jag åka redan veckan efter, beroende på när mitt sällskap kan. Därför har jag redan nu för någon vecka sedan börjat på inköpslistan. Jag vill verkligen få tag på ett gäng doftljus, paketpapper och kanske någon tomte. Gärna en flaska av deras glögg också, mumms. Vad vill du få med dig hem från nästa ikea besök?


Anna

Ska bli så kul att dom öppnar så snart! Jag skall titta in Julpapprena och doftljus!


blogg: http://fruivarssons.blogg.se/
FiasJul

Samma på mitt Ikea. Brukar åka dit på "glögg-mingel" men i år ska de ha det så sent att jag är rädd att det mesta ska vara slut. Ska dit den 20:e och hoppas innerligt att ljusstaken med snöflingor finns kvar!


blogg: http://www.fiasjul.blogspot.se





kom ihåg mig?