slide show

follow me on instagram @alicejul






Tjänar jag pengar på att blogga?

Jag fick en fråga för någon dag sedan av en person som undrade om jag tjänar pengar på min blogg eller om jag bara får saker hemskickade. Kort sagt så ja, jag tjänar pengar samt att jag får pressutskick/produkter att recensera. Då jag inte drivit den här bloggen speciellt länge så tjänar jag inte fasta pengar, utan jag tjänar till exempel på sponsrade inlägg och på reklamlänkar. Tillexempel om jag tipsar om julklappar så länkar jag till produkterna och om ni klickar på länken så tjänarnar jag på det. (don´t forget to click). Jag hoppas du som kommenterade anonymt fick svar på din fråga. Har du en fråga så får du gärna ställa den i en kommentar.
 
Såklart så markerar jag i alla inlägg som är sponsrade och jag skriver allt ut framför länkarna om dom är adlinks. Jag gör aldrig någon dåld marknadsföring och det står alltid i inläggen!! Glöm inte det ni andra som också bloggar!
 







kom ihåg mig?