slide show

follow me on instagram @alicejul






Dag 15 – 10 juliga funfact om mig

 
- Jag vill fortfarande ha småpaket i min julstrumpa.
- Jag har haft en julkalender på min blogg (alicelindstrom.se) varje jul sedan 2011. Numera är det en tävling varje advent.
- Min tredje jul spenderade jag på sjukhuset då min lillebror, som då inte ens var ett år, hade butit benet någon dag innan julafton. Min farmor jobbade på baravdelningen så hon hade fixat myys.
- Jag är nog den största julälskaren i min familj.
- Jag har aldrig ätit ett riktigt julbord på restaurang, bara på IKEA ifjol.
- Jag är extra tagg på årets julkalender då jag i år tävlar ut priser för över 4000kr, missa det inte!
- Jag äääälskar doften av gran.
- Jag har så länge jag kan minnas haft en egen liten plastgran på mitt rum.
- Jag hoppas verkligen på en vit jul
- Jag har alltid en chokladkalender.







kom ihåg mig?