slide show

follow me on instagram @alicejul






Dag 14 – Det bästa med julen

Jag skulle nog säga stämningen. Jag kommer inte på något som jag tycker är bättre än det andra. Allt tillsammans gör julen så bra. Människorna, fikat, godiset, granen, dofterna, glögg och glädjen! Det bästa är att det är en högtid där stämningen är bra och det är mysigt. Vad tycker du är det bästa med julen?
 


Anneth

Det går ju inte att säga EN sak. För mig är det nog också stämningen, helheten. Doftljusen, pyntet, maten, godsakerna, förväntningarna, musiken, att smussla med klapparna, att välja årets tema på paketinslagningen, snön, julfilmerna... Jag hade inte velat vara utan något av det!

Sofies julblogg

Håller med dig, det är en så mysig stämning hela adventstiden! Visserligen kan snöbrist och stress i samhället få mig att glömma den härliga stämningen, men att varje söndag få tända oss ett ljus närmre jul, det är mysigt!


blogg: http://sofiesjulblogg.blogspot.se





kom ihåg mig?