slide show

follow me on instagram @alicejul






Dag 01 – En presentation av mig som beskriver hur jag är som julperson

 
Jag heter Alice, bor i Norrland och jag har älskat julen sedan forever! För mig är det inte längre själva julafton jag längtade till, som var det förut. Jag skulle kunna erkänna att jag för ett antal år sedan var så spänd natten till julafton att jag kräktes... hehehehe. Idag är det istället tiden fram till jul som jag gillar så galet mycket. December månad. Jag älskar julbaka, julfika, slå in julklappar, gå runt och kolla på julen i butiker, se julfilmer, julmusik och äta allt juligt som finns. Tydligen så gillar jag det så mycket att jag för några veckor sedan startade denna bloggen, en julblogg där jag kan dela med mig av allt som har med julen att göra.
 
Som julperson är jag den som börjar prata om julen lite för tidigt. Jag får julkänslor i augusti och har koll på alla nyheter som släpps och berättar gärna för min familj som nog tröttnat på att höra att Blossa släpper glögg, Wasa släpper knäckebröd osv. Jag håller mig ändå till att ta fram julpyntet till första december, man vill ju inte tröttna. Mer om mig kan du läsa i min vanliga och personliga blogg, alicelindstrom.se, annars så var det allt för det här inlägget! Nu kör vi, December Countdown!!


Anna E

Jag håller helt med dig! Det är inte firandet på julafton som är det bästa utan förberedelserna inför.


blogg: http://www.sagolikjul.sagolikt.me.uk





kom ihåg mig?