slide show

follow me on instagram @alicejul






Advent Calendar #1

 
(adlinks) 1. Yves Rocher - 24 fullsize produkter  /  2. Ur&Penn - 24 smycken  /  3. Johnny Loves Rosie - 25 guld & silver smycken  /  4. NYX - 24 miniläpprodukter  /  5. Ciate - mininagellack  /  6. Johnny Loves Rosie - 25 smycken  /  7. Ciaté - 12 sminkprodukter  /  8. MAD beatuty - 12 skönhetsprodukter
 
Som jag skrivit tidigare så är jag på jakt efter den perfekts julkalendern. Därav har jag suttit och satt ihop tre inlägg med olika julkalendrar för att ge er lite tips och inspiration. Kanske har du redan hittat din perfekta i år? Berätta gärna i en kommentar. Annars kommer du ha tre inlägg på min blogg fulla med tips. Först ut är dessa åtta här ovan. Måste jag välja en av dom så säger jag nog den från Yves Rocher. Dom har riktigt bra produkter och den var riktigt fin, den hade gärna fått hänga hemma hos mig.


Anneth

Ja alltså, här blir det ju lakrits & choklad & marsipan... Jag har kalendern från Haupt och en som heter Heavenly by Schöttinger i år. Mums!






kom ihåg mig?