slide show

follow me on instagram @alicejul






Julfilmer #2

Mitt andra inlägg med tips på julfilmer. Ingen av dessa filmer har jag hittat på Netflix, så är du som jag en som gärna se på netflix så rekommenderar jag dig att kolla in mitt tidigare inlägg (länk).
 

Noel

The Heart of Christmas

Christmas Crush

Naughty and nice

Call me claus

Happy Christmas

Christmas Wedding Baby

Dear Santa

All I want for Christmas is you (Mariah Carey)

 

Love Actually

12 Dates of Christmas 

How the grinch stole the Christmas

Four Christmases

ELF

Get Santa

Holiday in handcuffs

Bad santa

 

Precis som i det tidigare inlägget så är det övre delen av filmer på min "att se lista" och den undre delen har jag redan sett. Har du tips på mysiga julfilmer får du mer än gärna tipsa mig!








kom ihåg mig?