slide show

follow me on instagram @alicejul






Första december

Happy första december!!!
Det är helt galet att det står 23 dagar kvar på min nedräknar som ni ser under headern! När jag startade bloggen stod det 100 dagar!!! Hur går det för er med julförberedelserna? Själv går det toppen!
- Jag har skrivit en lista med vad jag ska baka, vill gärna hitta något nytt i år så har du tips så får du gärna länka recept. Imorgon börjar jag med pepparkakor.
- Jag ska idga beställa de sista julklapparna och just nu väntar jag på att allt ska komma så jag kan slå in dem.
- Jag ska om några dagar börja med min storstädning av mitt rum, något jag gjort varje år innan jul sedan tiden jag hade dockskåp (alltså vääääldigt länge).
- Mitt rum är adventpyntat, 23 december ska resten upp. 
- Alla lucka inför min julkalender är klara, vilket känns så skönt!
- Juldesignen till min personliga blogg är på plats, kika in den på alicelindstrom.se.
- Jag har mängder av spännande inlägg i utkast för er, bland annat fototips, listor, årets pepparkakshus (ni som följer mig på instagram har sett sneakpeaks @alicejulblogg) och fler inlägg med julklappstips.
 
 







kom ihåg mig?