slide show

follow me on instagram @alicejul






Christmas bucket list - utvärdering

Kommer ni ihår min Christmas Bucket List som jag skrev i oktober med saker jag ville göra fram till julen samt under julen? Nu när julen är förbi känns det som att en utvärdering skulle sitta fint. Som ni ser här nedan så bockades alla punkter av utom 2. Det blev ingen mulled cider, men kanske senare i vinter. Att fota mycket tycker jag att jag ändå har klarat helt ok, se bara bilderna i de tidigare inläggen. Det blev inte så mycket bilder på självaste julafton men jag fotade många bilder på granen, mig själv framför granen (hehe), fika och även några på julmaten.
 
Bucketlist
 
√ besöka ikeas julshop
√ testa alla årets nyheter bland glögg
√ köpa julklappar i tid
√ äga en julkalender, inte bara en choklad
√ bygga ihop ett pepparkakshus
√ tända juliga doftljus
- koka egen mulled cider
√ köpa en julgran
√ testa årets smak av skumtomtar
√ titta på julfilmer
√ julbaka både kakor och godis
-√ fota mycket
√ pynta julgran
√  testa baka fudge
√ storstäda mitt rum + badrum








kom ihåg mig?