slide show

follow me on instagram @alicejul






Bild på mig

Det är sällan jag postar bilder på mig själv i den här bloggen. Egentligen har det nog bara hänt typ en gång av den anledning att den här bloggen inte handlar så mycket om mig. Min andra blogg däremot, alicelindstrom.se, där finns det mycket bilder på mig. Iallafall så var jag här om dagen ut och fotade lite juligare bilder till min personliga blogg, vilket alltid är bra att ha. Meeen såklart tänkte jag inte på att det var snö upp till LÅREN i skogen så där plumsade jag runt i jeans och ankelhöga skor. Jag hittade ett fint ställe med en snöig gran och solen i bakgrunden (första bilden). När jag nu skrivit ett helt inlägg om min sväng i skogen för att fota så varför inte posta en av bilderna? Vill ni se fler så kommer dom upp på alicelindstrom.se hela tiden + min instagram @alicelindstroom.
 
Glöm inte att tävla i min julkalender där du kan vinna 2 presentkort. Ett på caseapp och på matsmart till ett värde av 600kr. Du hittar lucka 2 HÄR.
 







kom ihåg mig?