slide show

follow me on instagram @alicejul






Best nine 2017

Jag älskar den här funktionen att man kan se sina nio mest gillade bilder på instagram under året. Då jag öppnade mitt konto 100 dagar innan julafton, vilket betyder att det är strax över 100 dagar gammalt så har jag inte sådär super mycket bilder. Min mest gillade bild var väldigt otippad, jag hade nog trott att det skulle vara en lite mysigar och juligare bild. Kanske på något julbak, julgran eller snön. Tusen tack till alla er som följt mitt konto de senaste 100dagarna och gillar och kommenterat mina bilder!
 
Det börjar närma sig dags att stänga igen både bloggen och instagram. Det är ju mitt första år och jag har lite dålig koll på hur alla andra brukar göra, hur länge man brukar blogga. Jag funderar nog på att fortsätta några dagar till, kanske till nyår?
 







kom ihåg mig?